de Zaanse Schans Card combikaart Connexxion

Met de Zaanse Schans Card inclusief busvervoer reizen toeristen vanaf 3 september 2018 voordelig van Amsterdam Centraal naar de Zaanse Schans. De Zaanse Schans Card – die reeds gratis toegang biedt tot alle museumlocaties, een molen naar keuze en daarnaast korting geeft op rondvaart Windmill Cruises, souvenirs en in restaurants op de Zaanse Schans – breidt uit met één dag onbeperkt busvervoer van Connexxion.

De Zaanse Schans is vrij toegankelijk, maar de culturele locaties heffen entreegelden. Met de Zaanse Schans Card kiezen toeristen voor een all inclusive kaart waarin alle musea en één molen naar keuze inbegrepen zijn. Daarnaast biedt de kaart aantrekkelijke korting op een rondvaart van Windmill Cruises, souvenirs en in restaurants op de Zaanse Schans.

Veel voordeel
Met de nieuwe combikaart inclusief busvervoer zijn toeristen vrij om het moment van reizen en de duur van het bezoek aan de Zaanse Schans te bepalen. Reizigers mogen gedurende één dag onbeperkt gebruikmaken van alle buslijnen van Connexxion in de Zaanstreek, waarmee een bezoek aan het centrum van Zaandam en andere locaties in de Zaanstreek ook mogelijk zijn.

Directe buslijn
Connexxion buslijn 391 rijdt het hele jaar door vier keer per uur van Amsterdam Centraal Station via Zaandam naar de Zaanse Schans. Daarnaast rijdt Express lijn 891 in het hoogseizoen – gedurende de zomerperiode en in de kerstvakantie – in 20 minuten rechtstreeks naar het wereldberoemde Hollandse landschap.

Fotocredit:
Lancering combiticket Zaanse Schans Card inclusief busvervoer Connexxion.
Op de foto Maarten van der Meer (Zaanse Schans), Marije Kool (Zaans Museum), Rick de Vries (Connexxion)